VISUL AMERICAN

Posted: 27/02/2015 in Haz de necaz!
Etichete:, , ,

 

george carlin

„Visul american” caracterizat in numai 3 minute! Numit filosof contemporan, critic social, politic si religios, un om controversat, care si-a permis luxul rar de a spune ceea ce a gandit!

Pentru cei care l-au recunoscut deja : „Doamnelor si Domnilor, George Carlin!”

….si inainte de vizualizarea videoclipului, cateva mostre (pentru reamintire) :

  • „Mi-am fixat propriile reguli dupa care sa trăiesc. Prima este: „Niciodata nu crede nimic din ce spune Guvernul”.
  • Nu subestima niciodata puterea prostilor organizati in grupuri mari.”
  • Uitati de politicieni. Ei sunt irelevanti. Politicienii sunt pusi acolo sa va dea ideea ca aveti libertatea de a alege. Nu o aveti! Nu aveti de ales! Aveti proprietari! Ei va detin! Ei detin tot…”
  • „De secole, omul a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a se amesteca in treburile naturii, pentru a o distruge: am defrisat paduri, am dinamitat mine, am otravit atmosfera, am secat oceanele de peste, am deversat deseuri in rauri si in lacuri, am distrus habitate… asa ca atunci cand natura se intoarce impotriva noastra, lovindu-ne in moalele capului si dandu-ne suturi in fund, nu ma opun. Ba chiar imi face placere. Nu am niciun pic de mila fata de rasa umana”.
  • „Majoritatea oamenilor muncesc cat sa nu fie concediati si sunt platiti cat sa nu demisioneze.”
  • „La nastere primesti un bilet la circul vietii. Daca te-ai nascut in America, vei sta in primele randuri.”

Daca ti-a placut articolul sau informatiile ti s-au parut utile, nu uita te rog sa dai like si, daca vrei, sa il distribui prietenilor tai sau sa lasi un comentariu cu parerea ta!

Comentarii
  1. josekerekes spune:

    Guvernul nu vrea cetateni cu gandirea critica, ci muncitori ascultatori. Da, asa este, la fel si in Romania, cu cat e poporul mai analfabet, ca atat mai bine pentru guvern. Aceasta gandire critica eu as aplica oriunde, cred ca cei cu profesia asta (stand up comedy) o practica destul de des si imi place mult. Sa nu crezi nimic ce ti se spune, sa pui semnul intrebarii la tot ce exista, pana intelegi adevarata natura a lucrurilor, altfel traiesti viata in minciuna si ignoranta. Asa vad si religiile, unde daca pui Biblia si unele lucruri sub semnul intrebarii, acest lucru este considerat profanare, sacrilegiu. La fel si legile din diferite tari, inventate de oameni care nu are nici o legatura cu siguranta altor oameni. Stima pentru George Carlin si Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.

    Apreciază

    • concediere spune:

      Pana la spirit critic, din pacate, multi nu sunt obisnuiti sa gandeasca pur si simplu…unora le e prea lene, sunt prea comozi si prefera sa gandeasca altii pentru ei sau mai exact, nu ii deranjeaza sa preia „idei prefabricate”, altii sunt „incapacitati”/modelati in jos, din copilarie pentru a fi cat mai conformi scopului initial, altii sunt limitati din nastere si tot asa…

      Apreciază

  2. calinakimu spune:

    De acord…mai putin teribilismul…”Nu am nici un pic de mila fata de rasa umana”…care nu se sustine.
    Este un showman politic, pentru a fi mai pe intelesul americanilor stupizi…

    Apreciază

Lasă un răspuns

