GOOGLE – MEDIUL DE „LUCRU”

Posted: 18/02/2015 in Diverse
Etichete:, ,

zurich

Daca credeati ca ati vazut aproape totul in materie de inovatie Google referitoare la „mediul de lucru”, mai mult ca sigur ca nu este decat pe sfert sau cel mult pe jumatate!

dublin

Oamenii acestia au o strategie de Resurse Umane, „mai atipica”, practic au reinventat strategia clasica, punand accent mai mult pe analiza psihologica, pe profilul candidatilor, pe a cunoaste exact ceea ce isi doresc acestia pentru a fi fericiti. Mai multe detalii, probabil intr-un articol viitor, fiind un subiect destul de interesant de urmarit.

1

Unii ar putea sa spuna, pe buna-dreptate, in acest context : „Da, dar aceasta este o alta forma de manipulare, totul, din nou, in numele profitului!”. De acord, insa daca plecam de la premisa ca manipularea este peste tot si ne si auto-manipulam, nu ar fi decat o manipulare suplimentara, si, de data aceasta, oarecum „cu fata mai umana”, existand si beneficii clare pentru salariati (cel putin din punct de vedere financiar sau material).

3

O „colivie” „mai de lux” decat cele standard, ai putea spune, dar cu toate acestea tot o „colivie”, cel putin asta e parerea mea, insa fiecare, in functie de ceea isi doreste, poate sa aiba o perceptie diferita. Ai „totul pe tava” din punct de vedere confort material, posibilitatea de a opta pentru hrana sanatoasa, sport, activitati care mai de care mai relaxante, etc, astfel incat daca privesti „deasupra luciului apei”, ai putea sa ai impresia ca esti de-a dreptul in Paradis, iar oamenii acestia cand sau chiar mai muncesc?!! Culmea e ca, da si chiar sunt foarte performanti daca ne raportam la rezultatele financiare. Deci, strategia de Resurse Umane de a tine permanent angajatii fericiti si multumiti, fara nici o alta grija decat creativitatea (ca „standard superior de calitate”, in baza testelor particulare psihologice) se pare ca da roade foarte bune pentru Google..

Pentru mai multe imagini din 2014 din „Mall-urile Google”, puteti arunca o privire si mai jos :

Nu in ultimul rand, multumesc mult dnei Cecilia D. (va recomand cu caldura blogul : https://cici504.wordpress.com/ pentru cei interesati sa afle mai multe despre cumplita boala Alzheimer, nu numai din punct de vedere teoretic, informativ, dar si din punct de vedere al sfaturilor practice, concrete, de zi cu zi) pentru comparatia cu arhitectura de aici si implicit reamintirea „stilului inconfundabil marca Google”.

stop dreaming

Daca ti-a placut articolul sau informatiile ti s-au parut utile, nu uita te rog sa dai like si, daca vrei, sa il distribui prietenilor tai sau sa lasi un comentariu cu parerea ta!

Anunțuri
Comentarii
  1. ceciliadumitrache spune:

    Google am impresia că vrea să le ofere angajaţilor nu numai confort, dar în primul rând surse de inspiraţie. Prin forme şi culori, încearcă să le inducă retrăirea momentelor fericite din copilărie, vacanţe, din timpul liber. Se creează în subconştient legătura cu momentele în care au luat decizii fericite, iar asta ajută în actul de creaţie. Nu mă interesează care e profitul firmei, important e că de munca lor ne bucurăm toţi.

    Mulţumesc pentru cuvintele frumoase.

    Apreciat de 1 persoană

  2. calinakimu spune:

    Eu nu pot pleca de la premize false…decat daca doresc sa ma iluzionez, sa ma mint, sa adancesc conflictul…Nu cunoasterea dorintelor (fara numar) ne va face fericiti, cat intelegerea naturii acestor dorinte, cauzele lor.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s