MANIPULARE PRIN EGO

Posted: 12/01/2015 in Manipulare/Monitorizare
Etichete:, ,

 

Ego

Am vizionat aseara un documentar interesant, pe care vi-l recomand (a se vedea mai jos link-urile), despre modul cum studiile lui Freud au fost folosite de catre cei interesati pentru a intelege si a manipula mai bine masele (a se vedea si aici) .

Acest documentar este important din punct de vedere al cunoasterii si intelegerii mecanismelor subconstientului si a modului cum poate fi influentat/manipulat, precum si pentru cresterea nivelului personal de constientizare si implicit de recunoastere si evitare a manipularii.

http://vimeo.com/96056973

http://vimeo.com/114951861

Daca ti-a placut articolul sau informatiile ti s-au parut utile, nu uita te rog sa dai like si, daca vrei, sa il distribui prietenilor tai sau sa lasi un comentariu cu parerea ta!

Comentarii
  1. calinakimu spune:

    Am gasit mesajul referitor la seminte nemodificate genetic. Eu am luat cu mai multi ani in urma seminte naturale de la cei care cultiva natural. Este drept ca arpagic am luat din piata. Ce este de retinut, asta dupa mai multi ani de experienta in domeniu. In zona sunt oameni care-si fac singuri rasaduri, care nu cumpara rasadurile. De la ei se pot lua seminte. CEL MAI IMPORTANT ramane faptul sa cresti plantele cu ingrasamant natural…gunoi de vaca, de gaina, cenusa, var pentru soluri argiloase, grele, nisip pentru aceleasi soluri, compost de la gunoiul menajer vegetal, mranita din padure(nu multa, are tanin). In general semintele modificate genetic nu le poti inmultii, ele trebuie an de an cumparate. dar repet, cauta legume naturale de la cultivatori care au soiurile lor. Exista posibilitatea cumpararii de seminte cu certificat din strainatate, dar sunt scumpe. Sa fiu sincer, eu nu cred in „cerificarile” de la „noi”. Ma astept la „orice”.Problema este ca de la o vreme trebuie schimbata samnta. Vad ca in special rosile din solar, au inceput sa se „corceasca” soiurile. Nu stiu cand vrei sa te apuci de cultivat. Iti pot trimite eu niste seminte de rosii de mai multe feluri…garantate, pe care poti mai apoi sa le inmultesti, sa faci rasaduri.

    Apreciază

    • concediere spune:

      Nu stiu ce se intampla de nu mai reusesc, din pacate, sa postez comentarii la tine pe blog…sunt subiecte foarte interesante si as fi vrut sa mai intreb una-alta, insa desi am incercat de mai multe ori, nu merge nici o postare. O sa mai incerc zilele astea, oricum, nu ma las eu pagubasa, asa repede.
      Legat de seminte : multumesc mult de lamuriri si de oferta, te contactez cand o sa ma apuc. Deocamdata sunt in etapa de informare prealabila, de documentare, in sensul ca am cativa pomi fructiferi la tara (meri, visini, ciresi, peri, pruni), care de ani de zile nu au fost intretinuti, astfel incat trebuie sa vad intai ce e de facut cu ei si de unde sa incep, de cum vine primavara si pot sa ma incumet sa ajung si pe la tara (fiind mai frig decat in Bucuresti). Apoi, de vazut ce legume sunt de plantat pe un teren care, in fiecare an este invadat de salcami, cresc ca buruienile, pe vremea strabunicilor fiind o plantatie de salcami acolo, chiar daca de fiecare data sunt eliminati, in cea mai mare, pentru a nu ocupa tot terenul disponibil. Orice sfaturi/recomandari sunt binevenite 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. calinakimu spune:

    Foarte interesant documentarul, deoarece l-am vizionat doar pe primul…celalat urmeaza. este ceea ce tor spun eu de la infintarea blogului. Acum sunt detaliate modul cum a „involuat” cunoasterea umana. Spuneam si spun despre nevoia de a iesi de sub paradigma „periferiei, a ego-ului , scheletul pe care se construieste periferia. In egala masura apare influienta subconstientului, o influienta care vine de foarte de departe, si din alte „vizite” pe care le-am facut pe Pamant.
    O intrebare retorica ar fi aceea…de ce nu se dau asemenea filme pe toate programele tv, iar analistii sa discute pe marginea lor, nu cu cine s-a intalnit Udrea, sau unde danseaza Ponta…La Naul tv se mai dau documentare interesant…si cam ATAT.

    Apreciază

    • concediere spune:

      Ma bucur ca ti se pare interesant, mi-as fi dorit ca tot mai multi oameni sa-l fi vizionat pana acum sau cel putin de acum inainte, poate si in acest fel, se mai adauga 1 samanta de constientizare suplimentara…
      Legat de intrebarea retorica, ai dreptate, la Nasul am mai vizionat si eu cateva documentare interesante, mai sunt de altfel si emisiuni interesante (de ex eu urmaresc ori de cate ori pot : „Misterele cunoasterii”, „Adevaruri tulburatoare”, „Tainele vietii”, „Doctorul sufletului”, „Cronica de noapte” unde invitat este cunoscutul Dr.Virgiliu Stroescu, care are curajul sa demonteze minciunile din domeniul medical). Pe vremuri exista TVR Cultural, pe care l-au inmormantat, din pacate. Pe la TVR 1 + 2, rar mai vezi cate un film de arta, din arhiva TV sau emisiuni ca „Nocturne” + „Garantat 100%”, care au disparut, in timp..
      In schimb, se pot face selectii individuale din programele History, Discovery, Discovery Science, National Geographic, etc + sunt multe documentare interesante pe Net, pe Youtube, pe anumite site-uri/blog-uri de cultura, etc.
      Deci surse exista o multitudine (foarte putine la nivel oficial, adevarat si nici nu-i de mirare), numai sa se vrea sa se aloce timpul necesar descoperirii si intelegerii lor!

      Apreciat de 1 persoană

      • calinakimu spune:

        Ma bucura se te regasesc in arealul meu de preocupari, mijesc sperante de mai bine. Eu am mai dat adresa blogului tau si altora…interesati de problematica…
        In afara accesuluil a o informare corecta, prin discernamant, ramane efortul individula absolut necesar in vederea dezvoltarii organelor spirituale…efort ce NU este sustinut de vointa ,cat de starea devotionala…

        Apreciază

      • concediere spune:

        🙂 Multumesc, si reciproca e valabila.

        Apreciază

Lasă un răspuns

