Robotizarea muncii : Pepper, robotul-agent de vanzari Nescafe

Posted: 13/11/2014 in Roboti
Etichete:, , , , ,

Pepper

Din seria „Robotizarea muncii”, un alt exemplu al folosirii unui robot in locul unei fiinte umane, pentru derularea unor activitati, care mai ieri erau in apanajul oamenilor….

Robotul nu are nevoie de pauza de masa, nu vrea concediu de odihna, lucreaza non-stop, e mai economic, e mai eficient…are toate calitatile dorite! Este chiar mai bun si decat un om robotizat!

…dar gata cu vorba! hai sa vedem povestea lui Pepper!

In luna decembrie a anului curent, Nestle Japonia va incepe sa utilizeze in 20 de magazine un robot, pe post de agent de vanzari, in vederea popularizarii vanzarii de aparate Nescafe, iar pana la sfarsitul lui 2015 se preconizeaza sa fie utilizat in peste 1000 magazine din Japonia si din intreaga lume.

Pepper, acesta este numele robotului, nu va fi insa un simplu agent de vanzari, ci va fi capabil sa citeasca si sa raspunda emotiilor umane. Astfel, Pepper vine echipat cu cele mai noi tehnologii in materie, care ii permita sa citeasca rapid expresiile faciale si sa analizeze tonalitatea vocii, pentru a reusi sa descifreze cu acuratete emotia umana.

De ce toate acestea? Desigur, pentru a fi considerat cat mai aproape de client, capabil de empatie aproape umana, pentru a reusi sa intretina o scurta conversatie de socializare, sa explice cat mai bine caracteristicile produselor si serviciilor Nestle si sa faca totodata recomandarile de rigoare.

Pepper este capabil sa ofere detalii complete despre produsele si serviciile Nescafe si sa intretina o conversatie cu clientii. Sper ca acest nou model de vanzare sa se extinda in toata lumea, ca un exemplu al inovatiei japoneze” a declarat Presedintele si CEO Nestle Japonia, dl.Kohzoh Takaoka.

Pepper, realizat de SoftBank Robotics & Aldebaran Robotics SAS Japonia, reprezinta unul din realizarile cele mai importante ale companiei :

Visul de a oferi o experienta deosebita, originala, inedita clientilor, a devenit realitate. Speram sa oferim clientilor ocazia sa interactioneze cu robotul nostru in timp ce isi fac cumparaturile, ajutandu-i astfel cu detaliile necesare, fiind totodata o surpriza inedita pentru acestia.” a declarat dl. Masayoshi Son, Presedinte & CEO al SoftBank Corporation.

Poti sa arunci o privire mai jos, sa vezi mai exact despre ce este vorba!

Daca ti-a placut articolul sau informatiile ti s-au parut utile, nu uita te rog sa dai like si, daca vrei, sa il distribui prietenilor tai sau sa lasi un comentariu cu parerea ta!

Anunțuri
Comentarii
  1. Dan spune:

    Interesant…nu stiam de acest proiect…

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s